
PPC reklamy jsou v současné době jedním z nejvýraznějších a nejlepších prvků reklamních kampaní. Pokud však chcete uspět, kromě PPC reklam je nutné investovat také do dalších druhů reklamy. Nabízí se obsahový marketing, a to právě proto, že sociální sítě jsou dnes trendem a lidé se sem uchylují prakticky v každé volné chvíli dne. Co to tedy obsahový marketing konkrétně je a proč ho zařadit i do vaší reklamní strategie, kterou zatím tvoří zmiňované PPC reklamy?
Obsahový neboli content marketing
Možná jste se nesetkali s pojmem „obsahový marketing”, nýbrž content marketing. V obou případech mluvíme o jedné a tentýž věci, která je současné době potřebná pro dlouhodobý růst a přísun nových zákazníků. Abyste totiž v dnešním podnikatelském světě uspěli, fungování na internetu v mnoha formách je klíčové.
Aby byl obsahový marketing úspěšný, je nutné vytvářet takový obsah, který bude lidi bavit. Kromě blogových článků a také newsletterů se snažte také o to, aby prospěšné byly příspěvky na sociálních sítích. Lidé se sem chodí pobavit, vzdělat nebo inspirovat – už nejsou pouze o sledování toho, co dělají naši známí a přátelé.
Vybudujte si vztah i důvěru
Obsahový marketing s sebou nese řadu zajímavých benefitů, a to včetně toho, že si s jeho pomocí budujete vztah i důvěru u klientů. A to se rozhodně hodí pro případ, že byste chtěli v budoucnu prodávat například drahé kurzy nebo že byste chtěli do své nabídky zakomponovat dražší nabízené služby.
Obsahový marketing je také krásným a zářným příkladem toho, jak si klient hledá vás a nikoliv vy jeho. Hodnota, kterou mu předáváte zdarma, v něm poté budí zvědavost toho, co asi dostane za peníze, když tolik toho předáváte bezplatně.
Tím, že lidé budou vyhledávat váš přínosný obsah se zvýší organická návštěvnost webu, nejen profilu na sociálních sítích, kde je obsahový marketing v současné době velmi probíraným tématem.